فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز
head>

ابزار وبلاگ

امیر کوچولوی من

امیر افجار

عاشقان امیر افجار

ای جان !

عزیزه دلم......نفسم........عشقم........فداتشم......گل پسرم

 

2 تا سوال ازتون دارم ؟؟؟!!!!!

1.این همه موی امیر الان کجاست؟؟

2.امیر چه شباهتی به الانش داره؟چه تفاوتی؟

راستی بچه ها ! هالوین همتون مبارک !جاتون خالیه .....خییلی



نظرات شما عزیزان:

golabatooooon
ساعت18:46---25 آبان 1391
اره موهاش روشنه ولی نه به اندازه ی بچگیاش

ساعت15:30---23 آبان 1391



in page mane darkhast dusti befrast
ok?
پاسخ:Azizam man dige to facebook nistam..


mary joooooon
ساعت15:27---23 آبان 1391
mohash alanam ye jurayi roshane.... پاسخ:manam haminto0r azizam

golabatooooon
ساعت19:22---20 آبان 1391
فکر کنم موهاش یکم تیره تر شده باشه.عزیزم...................مثه الهنش خواستنیو بانمکهههههههههههه.مگه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:بله عزیزم


فریبا
ساعت1:34---18 آبان 1391
شبیه همین الانشه

باران
ساعت1:32---18 آبان 1391
شیطونه منه هاااااااااااااااااااااااا

الناز
ساعت1:24---18 آبان 1391
اخی چه بانمک!!!!

ساعت1:22---18 آبان 1391

گلناز

18 آبان 1391 1:22

عزیزم

خوش باشی همیشه....هالوین تو هم مبارک



دلم تنگ شده بود برات

آهان راستی موهای امیر؟

تفاوتش با الان خیییلی کمهولی شباهت :رنگ پوست.رنگ مو .ممدل ابرو هاش و چشماش.دندوناش و لباش و....



راستی میگمیه کوچولو شبیه بچه گیهای خودته ...درسته؟

پاسخ:آره گفتن دوستانم بهم که شبیه بچه گیامه امّا خودم که نمی دونم ..قربونت برم خیییلی دوست دارم .*



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:,سـاعت 1:7 نويسنده _
яima